Po zakupie podpisu kwalifikowanego konieczne jest zainstalowanie go na urządzeniach oraz karcie kryptograficznej. Dla osoby, która nie czuje się swobodnie w kwestiach technologicznych, mimo załączenia przez sprzedawcę wskazówek, może okazać się to trudne i niezrozumiałe. Mając to na uwadze, pragniemy zaoferować swoją pomoc w aktywowaniu oraz skonfigurowaniu otrzymanego podpisu.
Dokonujemy:
– weryfikacji tożsamości,
– weryfikacji dokumentów,
– instalacji czytnika kart,
– aktywacji karty,
– instalacji odpowiednich technologii,
– instalacji aplikacji autoryzacyjnych.
Korzystając z naszych usług będziesz mógł szybko rozpocząć posługiwanie się swoim e-podpisem bez problemów z instalacją oraz innymi kwestiami technicznymi.
Nasi klienci mają możliwość aktywacji podpisu bez konieczności podpisywania jakichkolwiek dokumentów czy wniosków w formie papierowej. Wystarczy kilka kliknięć aby wejść w posiadanie podpisu, a cała procedura trwa zaledwie 30 minut.
E-podpis dla obcokrajowców. Do zakupu e-podpisu zapraszamy obywateli Ukrainy oraz pozostałych obcokrajowców, którzy chcą wygodnie załatwiać sprawy urzędowe lub założyć firmę w Polsce.