Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z faktur elektronicznych. To korzystne rozwiązanie, które umożliwia bezpieczną optymalizację kosztów oraz zaoszczędzenie miejsca na przechowywanie papierowej dokumentacji. Wykorzystywanie e-faktur umożliwia przechowywanie danych na nośnikach przenośnych.

Faktury mogą być wystawiane i przesyłane przez podatników w formie elektronicznej pod warunkiem, że autentyczność pochodzenia i integralność treści faktur wystawianych w formie elektronicznej będą zagwarantowane bezpiecznym e-podpisem.

E-faktury z podpisem elektronicznym są ważne, gdy obydwie strony wyrażą zgodę na wymianę dokumentów w formie elektronicznej.

Oferujemy pomoc w wyrobieniu podpisu elektronicznego. W Twoim imieniu dopełniamy formalności związanych z założeniem podpisu elektronicznego – wystarczy, że zdecydujesz się na współpracę z doświadczonym gronem specjalistów.

Podpis z certyfikatem kwalifikowanym dla Ciebie i Twojej firmy – zoptymalizuj koszty prowadzonej księgowości zgodnie z prawem.