Elektroniczny podpis zyskał w ostatnim czasie wiele na swojej popularności. Zaletą tego rozwiązania jest fakt, że można odtąd wszelkie sprawy urzędowe załatwić bez wychodzenia z domu. Od zawsze stanie w kolejkach i składanie nieskończonej ilości wniosków wydawało się kwestią nie do przeskoczenia. Od teraz jednak e-podpis umożliwił duże usprawnienie w tej dziedzinie, na czym skorzystają nie tylko wnioskodawcy, ale także i urzędy.

Do urzędów i jednostek administracyjnych, gdzie wykorzystuje się e-podpis należy zaliczyć Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Celny i Skarbowy, Krajowy Rejestr Sądowy, a także podczas składania pism procesowych do sądów powszechnych. Posiadając wiedzę dotyczącą elektronicznych podpisów, zdajemy sobie sprawę, że e-podpis wykorzystamy może zostać także podczas relacji biznesowych np. poprzez zawarcie zdalnej umowy cywilnoprawnej, czy podczas brania udziału w aukcjach i przetargach elektronicznych.

Jeżeli tak. jak inni właściciele e-podpisów także chcesz ułatwić sobie sprawy urzędowe, to zapraszamy do kontaktu. Nasze biuro pomoże Ci w utworzeniu podpisu elektronicznego, który umożliwi Ci przesyłanie dokumentów urzędowych bez wychodzenia z domu.