Ostatnio coraz więcej osób (również obcokrajowców) decyduje się na założenie podpisu elektronicznego umożliwiającego potwierdzenie tożsamości na dokumentach składanych drogą elektroniczną. Podpis elektroniczny to narzędzia, którego użycie wywołuje takie same skutki prawne jak podpis złożony odręcznie.
Ile kosztuje podpis kwalifikowany? Od czego uzależniona jest cena e-podpisu?
- podpis elektroniczny z certyfikatem jest droższy, ale posiada wiele dodatkowych zabezpieczeń
- wybór zestawu z czytnikiem oraz kartą kryptograficzną
- okres ważności certyfikatu (rok, 2 lub 3 lata)
- wybrany dostawca e-podpisu
- Podpis elektroniczny – czy warto się zdecydować na to rozwiązanie?
Posiadanie podpisu elektronicznego pozwala na:
- ograniczenie wydatków związanych z wysyłką dokumentów oraz dojazdami w miejsca spotkań biznesowych
- zmniejszenie kosztów zakupu materiałów biurowych
- brak konieczności archiwizacji dokumentów w formie papierowej
- zmniejszenie kosztów obsługi biurowej
Ile kosztuje podpis kwalifikowany? W naszym biurze klienci mogą wybrać najlepszy dla siebie pakiet uzależniony od okresu ważności certyfikatu kwalifikowanego.