Polacy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych rozwiązań umożliwiających optymalizację zarówno czasu jak również pieniędzy. Jednym z dostępnych narzędzi usprawniających pracę oraz zmniejszających koszty jest podpis elektroniczny z certyfikatem. Istotnie należy zaznaczyć, że użycie e-podpisu na dokumentacji elektronicznej wywołuje takie same skutki prawne jak podpis odręczny.

E-podpis elektroniczny – korzyści z posługiwania się nim:

oszczędność czasu i pieniędzy;

  • wygoda;
  • bezpieczeństwo;
  • dbanie o ekologie;

Jak kupić podpis elektroniczny?

W pierwszej kolejności należy wybrać dostawcę, u którego zakupimy zestaw do e-podpisu. Następnie z pomocą specjalistów aktywujemy i skonfigurujemy e-podpis oraz potwierdzimy tożsamość (certyfikat może być przypisany wyłącznie do jednej osoby posługującej się nim).

Wybierając nasze biuro otrzymują Państwo również pomoc w zakresie posługiwania się e-podpisem oraz korzystania z aplikacji na telefon do e-podpisu.

Zapraszamy do zakupu i aktywacji e-podpisu z naszą pomocą.