Polacy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych rozwiązań umożliwiających optymalizację zarówno czasu jak również pieniędzy. Jednym z dostępnych narzędzi usprawniających pracę oraz zmniejszających koszty jest podpis elektroniczny z certyfikatem. Istotnie należy zaznaczyć, że użycie e-podpisu na dokumentacji elektronicznej wywołuje takie same skutki prawne jak podpis odręczny.
E-podpis elektroniczny – korzyści z posługiwania się nim:
oszczędność czasu i pieniędzy;
- wygoda;
- bezpieczeństwo;
- dbanie o ekologie;
Jak kupić podpis elektroniczny?
W pierwszej kolejności należy wybrać dostawcę, u którego zakupimy zestaw do e-podpisu. Następnie z pomocą specjalistów aktywujemy i skonfigurujemy e-podpis oraz potwierdzimy tożsamość (certyfikat może być przypisany wyłącznie do jednej osoby posługującej się nim).
Wybierając nasze biuro otrzymują Państwo również pomoc w zakresie posługiwania się e-podpisem oraz korzystania z aplikacji na telefon do e-podpisu.
Zapraszamy do zakupu i aktywacji e-podpisu z naszą pomocą.