Podpis elektroniczny stanowi połączenie danych w formie elektronicznej. Pozwalają na identyfikację osoby, która składa e-podpis na dokumentach przesyłanych drogą elektroniczną. Celem jego wprowadzenia jest ułatwienie codziennych sytuacji związanych z urzędami, sądami oraz składaniem pism.
E-podpis jest bezpieczny w przypadku, gdy jest przyporządkowany tylko do jednej osoby.
Kwalifikowany e-podpis zastosowanie – czyli gdzie można wykorzystać podpis elektroniczny:
– sprawy z kontrahentami,
– załatwianie spraw urzędowych i sądowych,
– przesyłanie dokumentacji w formie elektronicznej,
– składanie wniosków o pozyskanie dofinansowania,
– złożenie sprawozdania finansowego w nowej formie,
– rozliczenia podatkowe, deklaracje podatkowe,
– relacje biznesowe.
Oferujemy pomoc w wyrobieniu podpisu elektronicznego, aktywację oraz jego odnowienie. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Wszystkie nasze działania poparte są obowiązującym prawem, co daje gwarancję bezpiecznej współpracy.
Zachęcamy do kontaktu wszystkich, którzy chcą posługiwać się podpisem elektronicznym.