Odnowienie e-podpisu przed jego wygaśnięciem skutkuje tym, że będziesz miał możliwość podpisywania wszystkich niezbędnych dokumentów elektronicznie, jak również umożliwi Ci dokonanie aktualizacji certyfikatu online, bez dodatkowych formalności.

Odnowienie e-podpisu powinno nastąpić co najmniej 14 dni przed wygaśnięciem posiadanego certyfikatu kwalifikowanego. Uaktualniony dokument może posiadać okres ważności rozpoczynający się do 60 dni od momentu jego wydania.

Odnowienie e-podpisu to proces, zaczynający się od formularza aktywacyjnego dostępnego na stronie po uprzednim zalogowaniu. Będziesz proszony o wprowadzenie zakupionego kodu do odnowienia certyfikatu kwalifikacyjnego, weryfikację danych w nim zawartych wraz z możliwością modyfikacji niektórych informacji oraz złożenie podpisu elektronicznego pod Aneksem do Umowy z Subskrybentem. Istnieje możliwość przeprowadzenia procesu aktywacji przy udziale operatora jednego z Punktów Rejestracji.

Podpisany przy pomocy Internetu Aneks jest automatycznie przekazywany do CERTUM i na jego podstawie w ciągu 7 dni roboczych, zostanie Ci wydany odnowiony certyfikat. Informację o zaktualizowaniu dokumentu otrzymasz na podany wcześniej w formularzu adres e-mail.

open

KRAJOWY WĘZEŁ TOŻSAMOŚCI

Oferujemy sprzedaż oraz aktywację zestawów certyfikatów do Krajowego Węzła Tożsamości. Oferta skierowana jest do instytucji posiadających platformy e-usług.