Prowadzenie firmy w Polsce wiąże się z koniecznością wypełniania oraz składania różnych pism urzędowych, administracyjnych i sądowych. Wygodnym rozwiązaniem pozwalającym na załatwianie spraw bez wychodzenia z domu oraz umożliwiającym znaczną oszczędność czasu jest założenie podpisu elektronicznego.

Obecnie wielu Ukraińców przebywających w Polsce składa wnioski oraz formularze – obecnie w wielu przypadkach jedyna możliwa opcja to składanie dokumentów przez Internet. Ta forma składania wniosków zobowiązuje do posiadania narzędzia potwierdzającego tożsamość.

Jednym z dostępnych narzędzi jest kwalifikowany podpis elektroniczny, który można wykorzystać:

  • w kontaktach z ZUS
  • w składaniu dokumentów i wniosków urzędowych i sądowych
  • składaniu sprawozdań finansowych
  • zakładaniu firm

Nasza oferta „podpis elektroniczny Ukrainiec” to pomoc w wyrobieniu i aktywacji kwalifikowanego podpisu elektronicznego dla obywateli Ukrainy. Zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu.