Od 2022 roku wprowadzana jest nowa usługa dla firm, która pozwala na elektroniczne odbieranie i wysyłanie dokumentów urzędowych. O co chodzi?

Usługą tą są e-Doręczenia, których celem jest ułatwienie wymiany danych.

E-Doręczenia pozwalają na:
– ominięcie urzędowych kolejek,
– elektroniczny obieg dokumentów,
– prostą obsługę dokumentów, które teraz będą w jednym miejscu,
– szybką komunikację,
– zapewnienie bezpieczeństwa danych,
– ominięcie wszelkich oszustw.

Do skorzystania z usługi e-Doręczeń wykorzystać można dedykowaną aplikację na stronie gov.pl lub skorzystać z systemu elektronicznego zarządzania dokumentami. Jednak w pierwszej kolejności należy założyć niezbędny adres. Podpis kwalifikowany do adresu do doręczeń elektronicznych pozwala nie tylko na złożenie wniosku, ale także zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo danych i pozwala na szybką identyfikację. Dodatkowo kwalifikowany podpis elektroniczny może być wykorzystany w wielu innych branżach, nie tylko urzędowych.

Oferujemy solidną pomoc naszych ekspertów w założeniu i aktywacji kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Zapraszamy do kontaktu!