Oferujemy Państwu zdalną obsługę Klienta w zakresie zakładania oraz nabywania podpisu elektronicznego. Swoje usługi kierujemy do osób z całej Polski, które chcą posługiwać się podpisem elektronicznym.
Osoby, które chcą pozyskać swój e-podpis poprzez zdalną obsługę Klienta świadczoną przez nasze biuro zobowiązane są do:
– posiadania polskiego rachunku bankowego (tutaj ważne jest to, aby właścicielem konta była osoba, która chce uzyskać e-podpis),
– dostępu do urządzenia umożliwiającego połączenie za pośrednictwem kamerki internetowej,
– dostępu do telefonu, na który nasz specjalista będzie mógł wysłać link do zdalnej identyfikacji użytkownika
Pragniemy podkreślić, że jedną z wykorzystywanych metod weryfikacji kupującego e-podpis jest przelanie kwoty w wysokości 1 zł na konto CERTUM. Przesłana kwota zostanie Państwu zwrócona.
Nasi specjaliści pomagają na każdym etapie przeprowadzanej procedury – podpis kwalifikowany zdalna weryfikacja. Osoby, które chcą nabyć swój podpis elektroniczny zapraszamy do kontaktu.