Spis treści:
1. Czym jest podpis kwalifikowany?
2. Skąd wziąć podpis kwalifikowany?
3. Jakie są zalety podpisu kwalifikowanego?

Czym jest podpis kwalifikowany?

Jest to nic innego, jak podpis elektroniczny, który posiada taką samą moc prawną, jak odręczny podpis. Każdy podpis kwalifikowany jest potwierdzony specjalnym certyfikatem kwalifikowanym, który pozwala weryfikować osobę składająca podpis. Zgodnie z przepisami prawa, podpisu kwalifikowanego może używać wyłącznie osoba, do której został przypisany.

Skąd wziąć podpis kwalifikowany?

Podpis kwalifikowany możesz kupić na stronie Certum, gdzie znajdziesz wiele pakietów, abyś mógł wybrać ten odpowiedni dla siebie. Od decyzji o tym, jaki pakiet zostanie wybrany, zależy również cena za usługę.

Jakie są zalety podpisu kwalifikowanego?

Podpis elektroniczny ułatwia kontakt z urzędami i umożliwia podpisywanie różnych dokumentów, takich jak zeznania, deklaracje czy sprawozdania finansowe. Dzięki posiadaniu kwalifikowanego e-podpisu możliwe jest załatwienie większości spraw urzędowych przez Internet, bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie. Przedsiębiorcy wykorzystują e-podpis również do podpisywania faktur elektronicznych, umów oraz składania ofert na przetargach.

Zachęcamy do wyboru opcji „Podpis kwalifikowany zestaw Certum Mini”, która z pewnością spełni Państwa oczekiwania. Dla osób bardziej wymagających dostępne są również inne pakiety. Ze swojej strony możemy zaoferować profesjonalną pomoc w aktywacji oraz konfiguracji podpisu kwalifikowanego.

Przeczytaj również: Wysyłkowa sprzedaż podpisu kwalifikowanego

Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami, którzy udzielą szczegółowych informacji w tym temacie!

wyrobienie podpisu kwalifikowanego

Podpis kwalifikowany możesz kupić na stronie Certum, gdzie znajdziesz wiele pakietów, abyś mógł wybrać ten odpowiedni dla siebie. Od decyzji o tym, jaki pakiet zostanie wybrany, zależy również cena za usługę.

Podpis elektroniczny ułatwia kontakt z urzędami i umożliwia podpisywanie różnych dokumentów, takich jak zeznania, deklaracje czy sprawozdania finansowe. Dzięki posiadaniu kwalifikowanego e-podpisu możliwe jest załatwienie większości spraw urzędowych przez Internet, bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie. Przedsiębiorcy wykorzystują e-podpis również do podpisywania faktur elektronicznych, umów oraz składania ofert na przetargach.