Żeby móc dysponować bezpiecznym podpisem elektronicznym, który będzie posiadał moc podpisu własnoręcznego, należy zwrócić się do jednostki certyfikowanej. Obecnie, procedurę wystawienia certyfikatów i udostępniania elektronicznych podpisów bezpiecznych prowadzi pięć podmiotów. Podstawą do otrzymania świadectwa z takiej jednostki jest zawarcie umowy na świadczenie usług certyfikacyjnych. Podmiot wydaje certyfikat na podstawie dokumentu wypełnionego przez klienta i podaniu wszystkich niezbędnych danych. Oczywiście, zanim zostanie on wydany, następuje proces weryfikacji tożsamości i poprawności podanych przez Klienta informacji osobowych. Uzyskanie certyfikatu oznacza możliwość korzystania z bezpiecznego elektronicznego podpisu kwalifikowanego.

Nasza firma oferuje pomoc w wyrobieniu podpisu elektronicznego. Załatwimy za Ciebie wszystkie niezbędne formalności, wypełnimy odpowiednie dokumenty, a Ty w przeciągu kilku dni uzyskasz e-podpis.

open

KRAJOWY WĘZEŁ TOŻSAMOŚCI

Oferujemy sprzedaż oraz aktywację zestawów certyfikatów do Krajowego Węzła Tożsamości. Oferta skierowana jest do instytucji posiadających platformy e-usług.