Procedura wyrabiania podpisu elektronicznego

Podpis elektroniczny z każdym dniem zyskuje na popularności. Obecnie wiele spraw (biznesowych, urzędowych, prywatnych) załatwianych jest drogą elektroniczną. Wysyłanie wniosków oraz dokumentów online wymaga potwierdzenia tożsamości. Jednym z najczęściej stosowanych narzędzi jest podpis elektroniczny. Na czym polega procedura wyrabiania podpisu elektronicznego?

Procedura wyrabiania podpisu elektronicznego musi być przeprowadzona w sposób zgodny z obowiązującym prawem, aby zachować całkowite bezpieczeństwo osoby posługującej się danym e-podpisem.

Procedura wyrabiania podpisu elektronicznego:
– pomoc w wyborze odpowiedniego zestawu e-podpisu
– sprzedaż, aktywacja i konfiguracja zestawu
– instalacja czytnika kart
– weryfikacja tożsamości

Nasze biuro oferuje również pomoc w zakresie odnowienia podpisu elektronicznego.

W naszym biurze można dopełnić wszystkich niezbędnych formalności pozwalających na posługiwanie się e-podpisem. Zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu.

open

ZOSTAŁO KILKA DNI NA ŻŁOŻENIE SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO

Dokonaj zakupu e-podpisu, niezbędnego do podpisania i złożenia sprawozdania!