Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego podpisu elektronicznego, którego posiadanie umożliwia załatwianie spraw bez wychodzenia z domu. Wysyłanie dokumentów opatrzonych podpisem do urzędów, rozliczenia podatkowe oraz dopełnianie biznesowych formalności to tylko niektóre z zastosowań jakie ma elektroniczny podpis kwalifikowany.
W celu założenia bezpiecznego podpisu elektronicznego warto zdecydować się na pomoc specjalistów, którzy przeprowadzą przez cały proces:
1. wybór odpowiedniego zestawu, dopasowanie do preferencji klienta,
2. wypełnienie odpowiednich dokumentów i wniosków,
3 potwierdzenie tożsamości,
4. aktywacja certyfikatu.
Nasze biuro zarówno oferuje sprzedaż podpisów elektronicznych jak również stanowi punkt potwierdzania tożsamości przy podpisie elektronicznym. Oznacza to, że decydując się na współpracę z naszym biurem klient otrzymuje kompleksową pomoc w zakresie e-podpisu.
Warto zaznaczyć, że wizyta w miejscu jakim jest punkt potwierdzania tożsamości przy podpisie elektronicznym stanowi obowiązkowy element procesu założenia e-podpisu.