W jaki sposób uzyskać podpis elektroniczny? To pytanie zadaje sobie niemal każda osoba, która pragnie posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny.

Certyfikat kwalifikowany wydawany jest przez dostawcę usług zaufania np. firmę Certum na wniosek zainteresowanej osoby. Jest on narzędziem płatnym, które umożliwia podpisywanie elektronicznych dokumentów w dowolnym czasie i miejscu. E-podpis złożony na dokumencie jest wiążący i na pełną moc prawną. Jego używanie jest w pełni bezpieczne i dodatkowo zabezpiecza dokument przed dokonaniem w nim zmian już po jego podpisaniu. Wszelkie ewentualne modyfikacje dokumentu są łatwe do wykrycia.

Jeśli nadal zastanawiasz się w jaki sposób uzyskać podpis elektroniczny to skontaktuj się z nami. Rozmowa z naszym ekspertem stanowi pierwszy krok do pozyskania podpisu kwalifikowanego. Specjalista przedstawi ofertę, odpowie na pytania, pomoże w wyborze odpowiedniego pakietu, zgromadzi niezbędne dane, wypełni wniosek o e-podpis, zweryfikuje tożsamość oraz pomoże w instalacji i aktywacji podpisu elektronicznego. Zapraszamy do kontaktu!