Podatnicy posiadający podpis elektroniczny z kwalifikowanym certyfikatem mają możliwość przesyłania informacji do ZUS również drogą elektroniczną. Jakie wnioski do ZUS z podpisem elektronicznym są akceptowane? Lista znajduje się na stronach serwisu internetowego ZUS.
Czym jest podpis elektroniczny? To zbiór danych zawartych w postaci elektronicznej umożliwiających identyfikację osoby składającej e-podpis.
Kiedy można korzystać z e-podpisu w ZUS?
Płatnicy składek na ubezpieczenia społeczne, którzy mają obowiązek przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych oraz ich korekt w postaci elektronicznej mają obowiązek opatrzenia dokumentacji kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oferujemy pomoc w uzyskaniu podpisu elektronicznego. Zajmujemy się założeniem oraz aktywacją podpisów elektronicznych. U nas możesz również odnowić swój e-podpis! Zapraszamy zainteresowanych do współpracy z naszą firmą. Przedstawimy ofertę oraz odpowiemy na pytania.